niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blogger


                             Zostałam nominowana przez Yu-chan. ^^ Dziękuję Ci kochana! ;*


Zasady:
* podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
* pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu;
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
* nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów;


Hmm... teraz te siedem faktów, co nie?

1. Moje ulubione paringi to między innymi: JongKey (Jonghyun/Key z SHINee), 2Min (Taemin/Minho z SHINee), OnChicken ^^ (Kurczaki/Onew z SHINee), MinRen (Minhyun/Ren z NU'EST), BangLo (Bang/Zelo z B.A.P), 2ji (Zico/PO z Block B), Hunhan (Sehun/Luhan z EXO), G-T.O.P (G-Dragon/T.O.P z Big Bang), TaoRis (Tao/Kris z EXO), Baekyeol (Baekhyun/Chanyeol z EXO), Reituki (Reita/Ruki z The Gazette), Maya/Aiji z LM.C, Aoiha (Aoi/Uruha z The Gazette), Miyavi/Kai (solo/The Gazette), JongKi (Jonghoon/Hongki z F.T. Island), YongKi (Yonghwa/Hongki z You're Beautiful <drama>). XD

2. Lubię pomidorki koktajlowe, mleko bananowe i chupa chupsy oraz żelki. =^w^=

3. Jestem nienormalna. :P

4. Jak miałam 6 lat, podobno na cmentarzu padłam na kolana i zaczęłam śpiewać Ich Troje: "Wstań, powiedz nie jesteś sam!" XD Ludzie musieli mieć fajne miny. ^^

5. Jestem baaardzo leniwa. -,-

6. Za sześć dni (6.04) mam urodziny. ;D

7. Nie mam więzadła w nodze, ponieważ kiedyś mi się zerwało i nie odrosło. Teraz muszę nosić ortezę nawet do chodzenia i mogę ją ściągać tylko do spania. =.=


Nominacje:

Na moim drugim blogu już dwa razy nominowałam blogi, a wiem, że to już męczące, więc nie nominuję nikogo, bo z tym zawsze jest problem. Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie pogniewa. ^^

PS. Niedługo nowy rozdział "Dziedzictwa"! ^^


                

2 komentarze:

  1. Nowy rozdział "Dziedzictwa"...TAAAAAK! *Q* no to złożę ci życzenia :3 które urodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czternaste ;D Mimo tego, że jeszcze parę dni, to już czuję się rok starsza. XD

      Usuń