sobota, 23 listopada 2013

Liebster Award + Versatile Blogger (nieco spóźnione XD)

                     Jak już wspomniałam w komentarzu na blogu KlameRkowej (której czudowny blog znajdziecie pod tym czudownym linkiem: KlameRkowa) jestem nieco opóźniona i dopiero teraz wzięłam się za napisanie tego posta. Gomeeeneee! No i gomen za to, że nie jest to nowy rozdział "Dziedzictwa". To nie moja wina, że ciągle coś mnie od tego odwodzi! TT_TT No dobra, ale dość tego marudzenia i zrzędzenia jak stary kapeć pod kościołem. Chcecie fakty? No to kuhde dostaniecie! A so! Bo Was kocham! <3 ;)



1.Wybierasz twarde czy miękkie (nieważne co, po prostu odpowiedz)?

Najlepsze pomidory są takie twardsze. Za to łóżko wolę miękkie. :D No, a z kolei banany muszą być takie twardawe, lepiej się je gryzie (błagam, bez skojarzeń! *składa ręce jak do modlitwy*).

2.Masz jakieś zwierze (rodzeństwo się nie liczy)?

Mam kotkę. Taki tam głupkowaty nekoś. XD Niezłe ma odpały w nocy. >w<  Ja na nią wołam Nekoś, bo wujek nazwał ją Milunia. O.o

3.Spójrz pod łóżko. Co znalazłeś/znalazłaś?

Deska snowboardowa, deskorolka, paczka po żelkach, pudełko kredek, worek z jakimiś rzeczami, o których pochodzeniu nic mi nie wiadomo, zeszyt z tekstami piosenek (szukałam goo! ^^ \m/), torba na ramię.

4.Jakie przedmioty zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę?

Telefon, laptop, bezprzewodowy internet, słuchawki, duuuużo książek i mang, jakiegoś Azjatę (z ulicy zgarnę ;3), zapas mleka bananowego, zapas pomidorków cherry i zapas chupa-chupsów śmietankowo-truskawkowych.

5.Ile razy dziennie zaglądasz do lodówki w poszukiwaniu jedzenia?

 Nie wiem, jestem kiepska z matmy.

6.Myślisz, że tak łatwo jest wymyślić jedenaście pytań?

Ja za każdym razem mam z tym kłopot. -_-"

7.Na ile lat się czujesz?

Pięć? Sześć? XDD

8.Czemu założyłeś/założyłaś bloga?

Ponieważ, chciałam podzielić się z innymi moją chorą wyobraźnią.

9.Dostałeś/dostałaś kiedyś uwagę? Jeśli tak to powiedz o najśmieszniejszej.

Jedyna moja "typowa" uwaga, to za to, że miałam słuchawki zawieszone na szyi.O.o A jeszcze dostałam za to, że zapytałam "Który dzisiaj jest?". O.O

10.Ulubiony owoc?

Maliny i... BANANYYYY! <33333

11.Delfiny jako jedyne istoty na ziemi nie licząc ludzi czerpią przyjemność z seksu. A co tobie sprawia przyjemność?

Hmm... pisanie dla Was (lizus, lizus! ;p), słuchanie muzyki, czytanie książek, chodzenie po sklepach, rysowanie, oglądanie Azjatów, oglądanie anime, czytanie mang. I wiele innych rzeczy. ;)


No. To czas na moje 11 pytań. (Kto to wymyślił?! -,-)

1.Twoja pierwsza miłość?
2.Lubisz kredki świecowe?
3.Jaki jest Twój ulubiony kolor? (Może być kilka.)
4.Gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać?
5.Lubisz seriale/dramy? Jeśli tak to podaj ulubiony tytuł.
6.Jaka jest Twoja znienawidzona piosenka?
7.Co najbardziej lubisz jeść?
8.Czego najbardziej NIE lubisz jeść?
9.Jakie jest Twoje życiowe motto?
10.Trenujesz coś? Jak tak, to co?
11.Lubisz mnieeee? *.* (Oczywiście jeśli mnie znasz. XD)


A nominuję te blogi:

http://klamerkowa.blogspot.com   (Jelly łamie zasady! Zła Jelly!)
http://kpop-yaoistory.blogspot.com/

A dalej nie chce mi się szukać. T^T Nie zabijajcie! >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz