niedziela, 28 lipca 2013

ONESHOT - "Kochałem zieleń..."

                    Hejka ludzie! ;* Dzisiaj mam chwilę, więc chcę wstawić coś co napisałam w drodze na rezonans. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. W szpitalu będę chyba do 10 sierpnia z tego co wiem, więc mniej więcej datę mojego całkowitego powrotu już znacie. ^^
             Miłego czytania! <3

                       **********************************************************


Kochałem zieleń.
Zieloną trawę wiosną na łące,
Zielone liście na drzewach,
Zielony odcień dojrzewających owoców.
Nienawidziłem zieleni.
Zielonych refleksów w Twoich czarnych włosach,
Twoich zielonych oczu,
Zielonej koszulki brudnej od jej potu
I pachnącej skoszoną trawą.
Zieleń - kolor zazdrości. 
Ale czy to zazdrość, czy nienawiść? 
A może i jedno i drugie?
Kochałem zieleń...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz